kommunalret

Medlemskab

Medlemskab kan tegnes som et personligt medlemskab eller som et kollektivt medlemskab fx for myndigheder, institutioner og andre juridiske personer.

I forbindelse med indmeldelse skal sekretariatet have oplysninger om navn, adresse, telefonnummer, mailadresse og - ved kollektive medlemskaber - kontaktperson. Hvis flere personer ønsker at modtage foreningens medlemsorienteringer via mail bedes navne og mailadresser oplyst på de pågældende personer. Oplysningerne skal sendes til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

I 2023 udgør det årlige medlemskontingent for personlige medlemmer 200 kr.

Et kollektivt medlemskab for myndigheder, institutioner og andre juridiske personer udgør 2.500 kr.

Studerende kan vederlagsfrit blive medlemmer af foreningen.

Kontingentet dækker perioden fra opkrævningstidspunktet (maj) og 12 mdr. frem.

Udmeldelse af foreningen kan ske med virkning for det efterfølgende kalenderår.

Udmeldelse samt ændringer i mailadresser, arbejdssteder, EAN-numre mv. bedes meddelt skriftligt til sekretariatet.